Excursie de o zi pentru intreaga familie. Cum am petrecut cateva ore la Sinaia

477

Weekend-urile par lungi, plictisitoare si obositoare atunci cand stai acasa si nu prea ai nimic de facut. Ah, si mai ai si doi copii, dintre care unul un bebelus 🙂 Asa ca incercam sa fim cat mai ocupati la fiecare final de saptamana. Desigur, nu ne iese mereu.

Pentru ca pe bebe nu aveam cu cine sa il lasam weekendul asta, am facut un plan care sa in includa si pe el. Deci exclus mers la mare pentru o zi, asa cum am facut cu Andrei luna trecuta. Asa ca am ales Sinaia. Ne-am hotarat sambata dimineata pe la 9, iar la 10 eram plecati. Am facut in jur de doua ore, din Chiajna pana la Sinaia.

Desi Sinaia era un loc in care mergeam destul de des inainte sa am copii, n-am mai fost acolo de ani buni. In ultima perioada am preferat locurile mai putin turistice, “in creierii muntilor”, ca sa zic asa. Ne-am simtit minunat la Magura si la Sohodol- Bran. Dar acum cautam o destinatie la care sa ajungem repede.

In excursie ☺ #roadtrip #sinaia #castelulpeles #beautifulromania

O postare distribuită de Doina Goanta (@mamapentrudoi) pe

CITESTE SI:

Magura, un colt de rai. Locul perfect pentru o vacanta relaxanta, alaturi de copii

Sohodol Bran, locul cu o priveliste fantastica atat vara, cat si iarna

Acum daca va inchipuiti ca am facut o mie de activitati in Sinaia cu un bebe si un copil de 5 ani dupa noi, va zic din start ca o sa fiti dezamagiti 🙂 Am stat doar 4 ore si ceva, dar pentru noi a fost gura de oxigen de care aveam nevoie.

Sinaia, o statiune cocheta, dar ultra agomerata

Am regasit Sinaia altfel decat o stiam. Dupa cum va ziceam, n-am mai fost de ani buni, iar atunci cand am vizitat Sinaia ultima oara am ramas cu impresia ca multe lucruri sunt cam in paragina. Ei bine, acum am vazut o statiune cocheta, strada principala (dar nu numai!) arata impecabil, erau o multime de terase superbe. Deci Sinaia varianta 2018 arata chiar bine. Cu siguranta e un loc in care o sa mai revin in weekenduri. Pacat de coada care se formeaza mereu la Comarnic/Nistoresti.

In schimb, multi, multi turisti. Peste tot. In parc, la Peles, pe strada. La cota 2000 nici macar nu am avut curaj sa urcam, desi ne-ar fi placut. Pe strada principala se mergea aproape in coloana, la fel ca si la Peles.

#visitromania #pelescastle #beautifulplaces #romania #sinaia

O postare distribuită de Doina Goanta (@mamapentrudoi) pe

Ce am facut cu copiii la Sinaia

Din start, nu ne-am facut mari planuri, ca sa nu avem nici cine stie ce asteptari. Cand am ajuns acolo, ne-am oprit direct la restaurant, pentru ca era ora pranzului. Ne-am dus unde mancam noi in urma cu vreo 7-8 ani, adica la Alex – Restaurant cu specific unguresc. Arata bine, au o terasa frumoasa, iar mancarea e ok. Au tot felul de chestii neobisnuite pe meniu – gen urs! – saracul 🙁 -, dar noi ne-am limitat la ceva clasic: ciorba de fasole in paine, costite la gratar si snitel gigant ( e absolut urias!). Iar bebe un borcan de la Hipp :)) Inca nu am curaj sa ii dau mancare de la restaurant, dupa ce vara asta am bifat o enterocolita si o indigestie alimentara 🙁

Dupa masa, am plecat spre Peles, unde am stat vreo doua ore. Era si foarte cald, asa ca trebuia sa vanam locurile de la umbra. Ca sa va spun drept, copiii nu au fost prea impresionati. Nah, la 11 luni, bebe s-a jucat cu toate pietricelele din asfalt, a bagat in gura tot ce a putut etc. Andrei cu grossery gang (niste jucarii micute din cauciuc moale) dupa el, isi facea diverse scenarii in cap 🙂 Excursia a fost mai mult pentru noi, parintii, ca sa fiu sincera pana la capat.

Dupa Peles, am mai stat vreo ora in parcul din Sinaia, foarte ingrijit si el. Andrei si tati au stat si la un tiramisu la cofetaria asezata chiar in parc, iar eu si bebe am mers la zona de joaca. Acolo bebe s-a dat in leagan, iar ulterior Andrei a facut bunjee jumping pe trambulina. Aveau si tiroliana, dar o vom testa la urmatoarea vizita.

Cam din scurt, dupa cum v-am zis, dar data viitoare incercam sa ne organizam mai bine. Orice sugestie e binevenita… de mancat, de vizitat, de distrat 🙂

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here